Sunday 8 May 2011

ahaha...first time ku jumpa nya!!!

Assalamulaikum...tadik aku an family ku pegi pasar...breakfast kat kdei mamak...ahaha...sedaaaaapp!!! 
then,ku an nenek ku jalan...tetiba...ku jumpa "orang" aku eran...sbb ku nga "orang" ya lain jak upa..so,ku tnyak la kat nenek aku..."nek,sapa ya ka?" nenak ku jawab.."aieh...leha ye..." terkejut ku dngar yang nenek ku padah pya...baruk tok ku nga leha...haha...ni ndak..selama tok..aku hanya dengar ajak nama leha ya..p,xkalak temu..hehehe....layap li jak leha ya nga ku...takut sa ati ku...eeee....seraaamm!! terus ku lari jaoh2...ahaha...takut nya ngepong...nenek ku kata ..."boh kau men2 an leha ya...gaok ea..." haha...nenek ku tok juak...aku gk takut2 makin di pdh nya piya...laaa...bertambah la takut aku...ahaha....

No comments:

Post a Comment