Saturday 7 May 2011

sampai bla2...aku xakan pernah tinggalkan nya...

nya bait ilak kat aku...nya sayang kat aku...nya sentiasa buat aku hepi...nya xpernah melukakan hati aku...nya sentiasa nasihatkan aku mun aku ada polah salah...ehehe....kadang2,nya marah an aku bila aku da buat kesalahan yang besar bagik nya...terutamanya bila aku xtutup aurat...kadang2 nya pulak yang buat aku marah...btw..aku xla marah ilak pun..ehehe...pya ajak..p,kadang2 aku susah nak pujok nya bila nya marah ataupun merajok..aku pujok2 dan terus pujok...akhirnya...nya x marah gk..ahaha! p,aku paling suka ilak3 mun nya msj an aku..bila nya hantar pantun kat aku...ehehe...aku suka baca...nya pandei polah pantun..p,bila aku nak balas pantunnya...susah..ehehe..aku xbpa pandei..so,sekati ku entam ajak..btw,aku tetap sayangkan nya...bagi aku...xda orang len yang dapat menggantikan nya dalam hati aku...  aku xkan pernah maok utk tinggalkan nya...sampei bila2..aku harap hubungan aku an nya kekal sampei bila2..aminn... 
♥sayang awak!!!!!!!!!!!!!
hey.perkataan NYA banyak o?? ahaha,,,ada maknya di sebalik perkataan NYA ya...heheheh....

No comments:

Post a Comment