Sunday 24 April 2011

i miss my mom!!!!!!! ♥♥

Assalamualaikum....lamak dah mak x balit....aku rindu ilak kat mak....hmmm...apa polah mak kat cnun owh???? mak ok jak ka??? mak dah makan ka???? Ya Allah....aku mok ilak mak aku berada di sisi aku setiap masa...aku x mok mak aku jaoh ilak dari aku...malam2 mesti aku teringatkan mak aku...n kadang2 sampei mengeluarkn aik mata...pa2 pun...aku sentisa berdoa agar mak sihat jak kat cnun...n sentiasa di lindungi Allah...aminn......


raya taon tok adalah raya yang x bes buat aku....sbb..mak x balit ckei..arrrrrrgggghhh!!!! aku raya sorang2 jak lah...kenak la aku hidup macam tok??? ada mak tapi mak jaoh...ada bapak pun x ada kat aku....macam x memperdulikan aku jak...p,sejaik apa pun cdak...cdak tetap mak an bapak aku...aku sayang mak!!! aku sayang bapak aku!!!! sampei bla2  rasa sayang an kedua2 orang tua aku x akan pernah ilang...walaupun dari kecik aku x kalak tinggal an cdak...

mungkin ya dah takdir aku...so....redha jak lah......

1 comment:

  1. DEARRRRRRRRRR ! boh klaka pya ! sedih taukk ! anyway , i'm always here with you , any problem , tell me okay ? :) please , don't be sad .. :(((

    ReplyDelete