Friday, 20 May 2011

menyesal3!!!!

Assalamulaikum......haha...ri yaaa...ari jumaat...(13.5.2011)...hari yang terok buat aku....ahahaha....aku knak ROTAN...sebab...aku x bawak buku teks...hish! ku ingat cikgu ya xda....so,aku x bawak la buku teks...malas mok bawak berat2...
then....ckg ya masok kelas....takut dah sa ati aku....p,aku xda lah takut ilak...sebab,kawan ku yang lain pun ada yang x bawak...mula2...cikgu x perasan ....tetiba nya tengok salah seorang dari kmk orang yang x bawak buku...haaaaaaaa!!! marah cikgu ya....terus nya suroh ketua tingkatan ambik rotan.......berdebar aku!!
p,ketua tingakatan ya x jumpa rotan ya....lega....p,kelegaan aku hilang waktu cikgu ya drik pun ambik rotan ya....aaaaaaaa!! tunggu punya tunggu....cikgu ya datang...wow!! 2 batang rotan di embak nya...cgek nipis...cgek tebal....
mula2 ...kwn aku yang kenak dlok....ckg suroh pilih yang nipis ka yang tebal...so...cdak pilih laa...kuat kali jak cikgu ya paluk...haaaa!!! alu kuar aik mata aku...!! ;( hahaha!! then...giliran aku gk...alu nangis ku!! ahaha!!!! ngok kali jak!! bukannya apa...cikgu ya paluk kuat ilak....aku pilih yang tebal....haha...aku xtauk yang ni sakit gk...aku pilih jak la yang tebal...huaaaaaaaa....cikgu ya paluk sakit ilaakkkkkkkk!!!
menyesal aku x bawak buku teks ya!!!!...aku x tauk la cikgu ya ada masok...urgghh!!
xpa...mungkin pengajaran buat aku....haha...dugaan...lg pun...ustzh kata...apa apa jak kesusahan yang kita hadapi kat dunia tok adalh tanda Allah sayangkn kita....alhamdullilah....:)

congek ... manjak...

Assalamualaikum....ish!! semenjak aku kenak rotan ya....aku di gelar "CONGEK"....hmmm...tauk x sapa gelar ya???? tak lain dan tak bukan....ANIQ NAZMI...aku xtauk cni lah nya tauk yang aku kenak rotan yaa...hish!! siapa jak ka yang pandei2 cta an aniq tok...urrggh!! mun ku tauk sapa orang yaa...huh! cyap nya!!! huaaaaaaaaaa!!! selain daripada "CONGEK"...aku juak di gelar "MANJAK"...makin jadi...hahahah!!!
p,xpa lah....x kisah ilak..hehe....>_<....p,aku geram juak...hmmm...sabar je lah....:)

ujian.....mula agik!

Assalamualaikum......rasa baruk marek jak ujian penggal pertama....tok dah ujian penggal ke dua....kejap li jak asa....ish3...ulangkaji agik....hari tok tek baruk ujian pendidikan islam....hmm..ada yang senang...ada yang susah...yang senang...aku boleh jawab....p,yang susah...aku jawab sukati ajak...:( p,aku takut....markah ku turun...xpa lah... asalkan aku dah cuba yang terbaik....hehe...
tapi..........aku takut ilak2 sekiranya aku di pindahkan ke kelas lain....aku xmaok..aku mok 1B ajak....aku xmok masok 1A...apatah agik mun 1C..bukannya apa...susah nak lawan cdak ya....suma pandei2...aku tok xda lah pandei macam cdak ya...sebab ya lah aku x maok...hmmm...harap lah kekal jak kat 1B...amin....
aok ea....aku harap juak aniq nazmi x dipindahkan ke kelas lain...harap nya kat 1A ajak...amin....haha...nya risau ilak mun nya di pindah kan...hmmm...:) xpa...aku yakin...nya xakan di pindahkan...nya ya pandei bah...x munkin lah masok klas lain...hehe....

hahah!! x sabar gk mok cuti...p,,,,,:(

Assalamulaikum.....tinggal seminggu agik mok cuti...hehe...nenek padah...cuti tok pergi sabah...wow!!!! heheh...aku suka ilak2!! p,nenek tok juak...nya an atok nyaman2 guna kapal terbang...aku na dak makcik ku guna avanza...ish!! xpa lah..bes gk naik keta...boleh lah tengok pemandangan2 yang ada sepanjang perjalanan ya...hahahah! nenek an atok?? tengok langit....heheheh....astragfirullahalazim...heheheh....
mesti banyak barang2 yang bes di jual kat cnun klak.....aku mok beli...apa o? lak la....blom atang cnun gk...ni ku tauk! hahahahah!
p...cuti tok lamak.....ada perkara yang molah aku sedih ilak2.....mesti aku rindu kat ya kelak....hmmmm..:( ....p,xpa lah mesej jak...hahah! p,xpat tengok muka nya sepanjang cuti tok....alaaaaaaaaaa.....:(
hanya Allah yang tauk pni perasaan aku waktu ya kelak...

aniq,,,,I'M GONNA MISS YOU THIS HOLIDAYS...:)

i found my new FRIEND???

Assalamualaikum...."syaza musfirah"......miak ya selalu buat aku tetak x enti2....ahahah! lawak laa...x tauk lah...perangei nya memang buat aku rasa nak tetak...nangis...marah....haha! tiap2 petang....nya mesti ajak aku atang sekolah....xda pa2 di polah..main jak keja kamek 2...haha! sekalow! p,bes laa...x boring kat umah...
sambong an cta syaza tok tek....nya ya ska an......shuuutt...ni bleh padah! (bagi orang yang sedang baca blog saya nie...jangan lah bising sangat...kang dengar pulak si syaza tuu...abis la awak nanti..hehe..-.ANIQ NAZMI.-) paham2 jak laa...nya selaluuuuu cta pasal buah ati nya ya...aku sebagai seorang kawan...dengar jak laa...aku suka dengar...lagi pun..ya buat aku tetak!!! hahahahahaha!!
hmmm...selain ya...syaza tok susah nak di ajar jadi PEREMPUAN...nya cantik....p....nya GAOK!! ish2...kadang2 aku takut nga nya mun nya marah...p,kadang2 aku tetak mun nga nya marah...pelik2!! 
aku suka an pengei syaza yang setia mendengar..aku suka dgn orang yang suka dengar luahan hati aku.....syaza selalu dengar apa yang aku luahkan kat nya...aku suka sikap nya ya...pendengar yang setia...hehe..n....syaza baik...nya suka tolong aku mun aku ada masalah...hehe...:)
bagi aku...kadang2 susah nak cari SAHABAT yang sebenar...aku belom jumpa gk...mungkin syaza??? hmm...dah jumpa..p,sewaktu sekolah rendah dolok...nya sekarang dah jaoh....so,xda tempat nak molah aku tetak,luahkan perasaan aku n menghilang kan rasa boring aku...hmmm...aku nak cari SAHABAT yang benar2 di gelar SAHABAT...insyaAllah,,,suatu hari kelak aku akan jumpa orang ya.....
btw,aku sekarang dah jumpa sebenarnya...p,aku x anggap nya SAHABAT....aku anggap nya PENDAMPING HIDUP AKU....special tu....heheheheheh.....

haha....saya suka jawapan anda.....:)

1) tiga perkara pasal saya....

>awak cantik
>awak sayang saya
>awak congek

2)nama gelaran saya... 

>kathy,sayang & thy

3)nama saya dalam hp awak...

>kathy

4)komen tentang diri saya... 
 
>awak cantik,awak pendiam,awak sayang saya dan awak manjak

5)awak nak saya jadi apa dalam hidup awak...?? 

>InsyaAllah....(      ).......:)


6)kenangan yang tak dapat dilupakan semasa berkenalan dengan saya....

>jalan2 denagan awak & tengok muka awak... 

7) awak suka jadi teman saya?? yes or no?? 

>yes... 

Sunday, 8 May 2011

ahaha...first time ku jumpa nya!!!

Assalamulaikum...tadik aku an family ku pegi pasar...breakfast kat kdei mamak...ahaha...sedaaaaapp!!! 
then,ku an nenek ku jalan...tetiba...ku jumpa "orang" aku eran...sbb ku nga "orang" ya lain jak upa..so,ku tnyak la kat nenek aku..."nek,sapa ya ka?" nenak ku jawab.."aieh...leha ye..." terkejut ku dngar yang nenek ku padah pya...baruk tok ku nga leha...haha...ni ndak..selama tok..aku hanya dengar ajak nama leha ya..p,xkalak temu..hehehe....layap li jak leha ya nga ku...takut sa ati ku...eeee....seraaamm!! terus ku lari jaoh2...ahaha...takut nya ngepong...nenek ku kata ..."boh kau men2 an leha ya...gaok ea..." haha...nenek ku tok juak...aku gk takut2 makin di pdh nya piya...laaa...bertambah la takut aku...ahaha....