Friday 20 May 2011

hahah!! x sabar gk mok cuti...p,,,,,:(

Assalamulaikum.....tinggal seminggu agik mok cuti...hehe...nenek padah...cuti tok pergi sabah...wow!!!! heheh...aku suka ilak2!! p,nenek tok juak...nya an atok nyaman2 guna kapal terbang...aku na dak makcik ku guna avanza...ish!! xpa lah..bes gk naik keta...boleh lah tengok pemandangan2 yang ada sepanjang perjalanan ya...hahahah! nenek an atok?? tengok langit....heheheh....astragfirullahalazim...heheheh....
mesti banyak barang2 yang bes di jual kat cnun klak.....aku mok beli...apa o? lak la....blom atang cnun gk...ni ku tauk! hahahahah!
p...cuti tok lamak.....ada perkara yang molah aku sedih ilak2.....mesti aku rindu kat ya kelak....hmmmm..:( ....p,xpa lah mesej jak...hahah! p,xpat tengok muka nya sepanjang cuti tok....alaaaaaaaaaa.....:(
hanya Allah yang tauk pni perasaan aku waktu ya kelak...

aniq,,,,I'M GONNA MISS YOU THIS HOLIDAYS...:)

No comments:

Post a Comment