Friday 20 May 2011

i found my new FRIEND???

Assalamualaikum...."syaza musfirah"......miak ya selalu buat aku tetak x enti2....ahahah! lawak laa...x tauk lah...perangei nya memang buat aku rasa nak tetak...nangis...marah....haha! tiap2 petang....nya mesti ajak aku atang sekolah....xda pa2 di polah..main jak keja kamek 2...haha! sekalow! p,bes laa...x boring kat umah...
sambong an cta syaza tok tek....nya ya ska an......shuuutt...ni bleh padah! (bagi orang yang sedang baca blog saya nie...jangan lah bising sangat...kang dengar pulak si syaza tuu...abis la awak nanti..hehe..-.ANIQ NAZMI.-) paham2 jak laa...nya selaluuuuu cta pasal buah ati nya ya...aku sebagai seorang kawan...dengar jak laa...aku suka dengar...lagi pun..ya buat aku tetak!!! hahahahahaha!!
hmmm...selain ya...syaza tok susah nak di ajar jadi PEREMPUAN...nya cantik....p....nya GAOK!! ish2...kadang2 aku takut nga nya mun nya marah...p,kadang2 aku tetak mun nga nya marah...pelik2!! 
aku suka an pengei syaza yang setia mendengar..aku suka dgn orang yang suka dengar luahan hati aku.....syaza selalu dengar apa yang aku luahkan kat nya...aku suka sikap nya ya...pendengar yang setia...hehe..n....syaza baik...nya suka tolong aku mun aku ada masalah...hehe...:)
bagi aku...kadang2 susah nak cari SAHABAT yang sebenar...aku belom jumpa gk...mungkin syaza??? hmm...dah jumpa..p,sewaktu sekolah rendah dolok...nya sekarang dah jaoh....so,xda tempat nak molah aku tetak,luahkan perasaan aku n menghilang kan rasa boring aku...hmmm...aku nak cari SAHABAT yang benar2 di gelar SAHABAT...insyaAllah,,,suatu hari kelak aku akan jumpa orang ya.....
btw,aku sekarang dah jumpa sebenarnya...p,aku x anggap nya SAHABAT....aku anggap nya PENDAMPING HIDUP AKU....special tu....heheheheheh.....

No comments:

Post a Comment